گزارشی از تایید و تکذیب حضور کریم باقری در تراکتورسازی

مخالفت قلعه‌نویی با حضور کریم باقری

قلعه نویی علاقه ای به استفاده از باقری ندارد؛ شاید بر همین اساس است که حالا تراکتورسازی مدعی شده که مذاکراتی با او انجام نداده تا خاطر امیرخان آزرده نشود!

این روزها حضور یا عدم حضور کریم باقری در تبریز سوژه داغ تراکتورسازان شده است؛ از یک سو مسوولان تراکتورسازی منکر حضور باقری در این تیم می شوند و از سوی دیگر کاپیتان سابق پرسپولیس خبر از حضورش روی نیمکت پرطرفدارترین تیم غرب آسیا می دهد.

بازی را باقری شروع کرد


همه چیز از مصاحبه چند روز قبل کریم باقری آغاز شد؛ در روزهایی که گیوتین سازمان لیگ بالای سر امیر قلعه نویی بود و زمزمه هایی مبنی بر ممانعت از حضور این مربی روی نیمکت شنیده می شد کریم باقری مدعی شد که شاید مدیرفنی تراکتورسازی شود. وی در گفت و گویی اظهار داشت: از سوی باشگاه تراکتورسازی تبریز از من خواسته‌اند که مدیر فنی تیم فوتبال این باشگاه شوم که من هم فعلا در حال بررسی این پیشنهاد هستم و هنوز جوابی نداده‌ام، ولی شاید این سمت را بپذیرم.

تکذیب حضور کریم از سوی سردار


صحبت های باقری واکنش مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز را به دنبال داشت تا جایی که محمد حسین جعفری که از سرداران سپاهان نیز است در گفت و گویی با خبرنگار ورزشی برنا مدعی شد باشگاه تراکتورسازی قصد جذب کریم باقری را ندارد. وی گفت: فصل گذشته مذاکراتی با این بازیکن برای حضور در هیات مدیره داشتیم اما قرار شد که ادامه مذاکرات در زمان دیگری پیگیری شود اما تا به امروز جلسه دیگری برگزار نشده است.

امیر بی اطلاع بود؟!


پای امیر قلعه نویی نیز زودتر از آنچه که انتظار می رفت به داستان حضور باقری در تراکتورسازی باز شد. سرمربی تراکتورسازی که رابطه خوبی با باقری دارد در گفت و گویی کوتاه از حضور وی ابراز بی اطلاعی کرد تا ابهامات در این ماجرا بیشتر از قبل شود.

حال این پرسش نزد اهالی فوتبال مطرح شده که در داستان کریم باقری واقعیت را او می گوید یا باشگاه تراکتورسازی ؟!
 
نباید خاطر سرمربی تهرانی آزرده شود


یکی از نزدیکان باشگاه تراکتورسازی تبریز که تمایل نداشت نامی از وی برده شود در این خصوص اطلاعات جالب توجه ای را در اختیار خبرنگار ورزشی برنا قرار می دهد. وی می گوید: "باشگاه تراکتورسازی تبریز تمایل به استفاده از کریم باقری داشت. حتی در این خصوص مذاکراتی نیز با وی صورت گرفت اما همه چیز به خواست امیر قلعه نویی تغییر کرد. سرمربی تراکتورسازی علاقه ای به استفاده از کریم باقری نداشته و دوست دارد، خود به تنهایی مسوول تمام امور فنی باشگاه تراکتورسازی تبریز باشد.شاید بر همین اساس که حالا باشگاه تراکتورسازی مدعی شده که مذاکراتی با کریم باقری انجام نداده تا خاطر سرمربی تهرانی این تیم نیز آزرده نشود!"

منبع:  برنا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا